Newsletter MaliCiekawscy.pl
Chcesz wiedzieć o nowościach i promocjach? Podaj swój e-mail:

Darmowa dostawa

POCZTEX KURIER 48 - zakupy powyżej 300,00 zł

Kurier - zakupy powyżej 350,00 zł

Darmowa dostawa (POCZTEX KURIER 48) już od 300,00 zł.

Pakujemy na prezent

Producenci

Drewniana gra zręcznościowa Kubb bs toys

Dostępność: brak towaru
Cena: 289,99 zł 289.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Spróbuj swoich sił w praktycznie nieznanej w Polsce, a niezwykle popularnej w Szwecji grze rodzinnej Kubb.

Potrzebne będzie miejsce w ogrodzie lub na plaży i cała rodzina lub grupa przyjaciół, którą należy podzielić na dwie drużyny.

Gra wymaga sporo precyzji i dobrze opracowanej taktyki.

Polecana jest dla dzieci powyżej 8 roku życia.

W skład zestawu wchodzi:

  • król (7 x 7 x 30 cm)
  • 10 pionków Kubbs (7 x 7 x 15 cm)
  • 6 kołków do rzucania (30 cm)
  • 4 kołki do wyznaczenia boiska
  • woreczek do przechowywania akcesoriów

ZASADY gry: Teren do gry powinien mieć wymiary 5 x 8 m, chociaż wymiary można dostosować do potrzeb graczy.
Małe kołki wbijamy w narożnikach terenu oraz w połowie jego długości, tak aby podzielić pole gry na pół. Króla ustawiamy na samym środku pola.
Obrońców ustawia się na liniach końcowych boiska, 5 po każdej ze stron. Zarówno król jak i obrońcy stoją na swych kwadratowych podstawach. Zawodnicy dzielą się na 2 drużyny, następnie każdy staje przy własnej linii końcowej, na której stoją jej obrońcy. Drewniane kołki rzucamy od dołu. Obrońców również rzucamy od dołu, ale dodatkowo można wprowadzić je w ruch obrotowy.
Gra toczy się turami - zmiana następuje po wyrzuceniu przez drużynę wszystkich kołków

Jedna drużyna rzuca kołkami w obrońców drużyny przeciwnej, tak aby je zbić.
"Zbitych obrońców" przerzuca na połowę przeciwnika i stają się oni obrońcami przeciwnika (1 drużyny). Następnie rzucając 6 kołkami 2 drużyna stara się zbić jak najwięcej obrońców 1 drużyny (czyli również te, które wcześniej zbiła 1 drużyna i zostały wyrzucone przez 2 drużynę na połowę 1 drużyny).
Gdy jacyś obrońcy stoją na polu danej drużyny (przeciwnicy nie zbili wyrzuconych przez siebie "zbitych obrońców"), może ona wykonywać rzuty z linii, którą wyznacza najbliższy królowi obrońca.
Kiedy drużyna zbije wszystkich obrońców, wraca na linię końcową i może zbijać Króla. Drużyna, która pierwsza zbije Króla, wygrywa. Jednak drużyna, która przedwcześnie zbije Króla, automatycznie przegrywa.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl