Chcesz wiedzieć o nowościach i promocjach? Podaj swój e-mail:
POCZTEX KURIER 48 - zakupy powyżej 300,00 zł
Kurier - zakupy powyżej 350,00 zł
59,99 zł
Cena regularna:
79,99 zł
104,99 zł
Cena regularna:
124,99 zł
104,99 zł
Cena regularna:
124,99 zł
19,99 zł
Cena regularna:
26,99 zł
Domki dla lalek — najlepszy prezent dla dziewczynki
PayPo - zapłać później - nowe płatności w MaliCiekawscy.pl
Jak przygotować dom na zabawę Halloween
Drewniana gra zręcznościowa Kubb bs toys
Opis
Spróbuj swoich sił w praktycznie nieznanej w Polsce, a niezwykle popularnej w Szwecji grze rodzinnej Kubb.
Potrzebne będzie miejsce w ogrodzie lub na plaży i cała rodzina lub grupa przyjaciół, którą należy podzielić na dwie drużyny.
Gra wymaga sporo precyzji i dobrze opracowanej taktyki.
Polecana jest dla dzieci powyżej 8 roku życia.
W skład zestawu wchodzi:
- król (7 x 7 x 30 cm)
- 10 pionków Kubbs (7 x 7 x 15 cm)
- 6 kołków do rzucania (30 cm)
- 4 kołki do wyznaczenia boiska
- woreczek do przechowywania akcesoriów
ZASADY gry: Teren do gry powinien mieć wymiary 5 x 8 m, chociaż wymiary można dostosować do potrzeb graczy.
Małe kołki wbijamy w narożnikach terenu oraz w połowie jego długości, tak aby podzielić pole gry na pół. Króla ustawiamy na samym środku pola.
Obrońców ustawia się na liniach końcowych boiska, 5 po każdej ze stron. Zarówno król jak i obrońcy stoją na swych kwadratowych podstawach. Zawodnicy dzielą się na 2 drużyny, następnie każdy staje przy własnej linii końcowej, na której stoją jej obrońcy. Drewniane kołki rzucamy od dołu. Obrońców również rzucamy od dołu, ale dodatkowo można wprowadzić je w ruch obrotowy.
Gra toczy się turami - zmiana następuje po wyrzuceniu przez drużynę wszystkich kołków
Jedna drużyna rzuca kołkami w obrońców drużyny przeciwnej, tak aby je zbić.
"Zbitych obrońców" przerzuca na połowę przeciwnika i stają się oni obrońcami przeciwnika (1 drużyny). Następnie rzucając 6 kołkami 2 drużyna stara się zbić jak najwięcej obrońców 1 drużyny (czyli również te, które wcześniej zbiła 1 drużyna i zostały wyrzucone przez 2 drużynę na połowę 1 drużyny).
Gdy jacyś obrońcy stoją na polu danej drużyny (przeciwnicy nie zbili wyrzuconych przez siebie "zbitych obrońców"), może ona wykonywać rzuty z linii, którą wyznacza najbliższy królowi obrońca.
Kiedy drużyna zbije wszystkich obrońców, wraca na linię końcową i może zbijać Króla. Drużyna, która pierwsza zbije Króla, wygrywa. Jednak drużyna, która przedwcześnie zbije Króla, automatycznie przegrywa.