Menu
Szukaj
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Producent: pilch (przejdź do strony: http://www.maliciekawscy.pl/pl/producer/Pilch/93)

Drzewo emocji - smutku i radości drewniane listki PILCH

5.00 (Oceny: 1 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

Drzewko emocji Pilch - Pomoc w wychowaniu społeczno – moralnym dzieci i młodzieży

Przejdź do pełnego opisu
1 259,99 zł
szt.
Dostępność:
DOSTĘPNY
Czas wysyłki: 48 godzin

Kod produktu: 110014

Opis

Drzewko emocji Pilch - Pomoc w wychowaniu społeczno – moralnym dzieci i młodzieży

 

Zawartość:

  • 2 drzewka z nacięciami do montażu o wymiarach: wysokość 120 cm, szerokość 75 cm, grubość 1 cm, wykonane ze sklejki brzozowej, kolor naturalny, lakierowane,
  • 64 listki (po 16 listków wg czterech emocji: radość, smutek, strach, złość) wykonane ze sklejki o wymiarach 10 x 15 cm w kolorze zielonym,
  • 4 emotikony wyrażające emocje oraz nakładka do ich zamocowania,
  • lniany woreczek,
  • kostka do gry z ilustracjami emocji radości, smutku, złości i strachu,
  • 14 kart pracy do Drzewka Emocji.

Cele:

Rozwijanie emocjonalności dzieci, umiejętności rozpoznawania i nazywania przeżywanych emocji, rozwijanie kompetencji społecznych i umiejętności prawidłowego posługiwania się mową czynną dziecka, wzbogacenie słownictwa dzieci, kształcenie kompetencji językowych, wdrażanie do komunikacji werbalnej w zakresie przeżywanych emocji, a także niewerbalnej- wyrażania emocji za pomocą gestów i mimiki, nabywanie umiejętności radzenia sobie ze swoimi emocjami i przeżywanymi uczuciami, nabywanie wiedzy o indywidualności przeżywanych emocji .

Powyższe cele wynikają z podstawy programowej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych, zawarte są min w następujących działach :


Poznawanie i rozumienie siebie i świata:

Poznawanie środowiska społeczno- kulturowego- poznawanie siebie:

  • rozpoznawanie i nazywanie własnych uczuć za pomocą języka ciała w sposób aprobowany przez innych,
  • dzielenie się swymi uczuciami i emocjami z innymi,
  • dostrzeganie swoich możliwości,
  • dostrzeganie wyborów z przewidywaniem ich skutków,
  • dostrzeganie własnej przydatności w najbliższym środowisku.

 

Posługiwanie się mową:

  • wypowiadanie się na podstawie obserwowanych w środowisku zjawisk, procesów i kontaktów społecznych,
  • zachęcanie do wypowiadanie się  na temat zabaw i kontaktów z rówieśnikami, wykonywanych czynności i przeżyć,
  • wzbogacanie słownictwa w miarę poznawania środowiska społecznego i relacji społecznych,
  • używanie słownictwa określającego stany uczuciowe,
  • formułowanie uogólnień i tworzenie definicji na podstawie rozwiązywania i układania zagadek.

 

Odnajdywanie swojego miejsca w grupie rówieśniczej, wspólnocie:

Wdrażanie do przestrzegania norm regulujących współżycie:

  • przyzwyczajanie do mówienia o swoich przeżyciach, osiągnięciach, doświadczeniach, trudnościach, bycia słuchanym i słuchania wtedy, gdy mówią inni,
  • używanie form i zwrotów grzecznościowych,
  • przestrzeganie zawartych umów,
  • przyzwyczajanie do podejmowania wspólnych decyzji.

 

Budowanie systemu wartości:

Kształtowanie cech charakteru:

  • wykorzystanie naturalnych sytuacji wychowawczych do postrzegania i nazywania przejawów życzliwości, koleżeństwa, dobroci, szlachetności oraz do rozumienia tych pojęć,
  • uczenie sposobów wyrażania własnych emocji w kontaktach z innymi.

 

Wiek:

Dzieci przedszkolne, klasy 1-3, grupy terapeutyczne w różnym wieku. Zabawa może być prowadzona z dziećmi w różnym wieku w zależności od poziomu  umiejętności dzieci oraz wykorzystania przez prowadzącego do rozwinięcia  różnych umiejętności i osiągnięcia konkretnego wybranego celu.

 

Posiada znak bezpieczeństwa CE.

Surowce używane do produkcji Drzewka Emocji posiadają wymagane atesty i spełniają wymogi określone przez Unię Europejską w dyrektywie EN 71.1, EN 71.2, EN 71.3


Autor: Joanna Heller

Opinie

5.00
Liczba ocen: 1
Oceń i opisz

Polecane produkty